Studenti 9. D jako učitelé v šestém ročníku

Studenti třídy 9. D během měsíce února a začátku března učili ve skupinách v každé třídě šestého ročníku jednu vyučovací hodinu zaměřenou na problematiku holocaustu. 

Společně si připravili prezentace, kdy každý měl představit její  jistou část, v níž musel prokázat schopnost samostatného a smysluplného mluveného projevu. Svým mladším spolužákům pouštěli ukázky dokumentů zachycujících onu dobu nebo filmů, které ji rovněž mapují. Výuku zakončili vždy nějakou aktivitou, případně hrou, kde se ukázalo, zda se jejich výklad setkal s úspěchem a byli schopni předat dál určité vědomosti.

Pro žáky šestých ročníků se jednalo o příjemné zpestření výuky, žáci devátých ročníků si ověřili, nakolik jsou schopni vystupovat před publikem a souvisle hovořit. Pro 9. D se jedná i o jisté dovršení daného tématu, kterému se v rámci projektu Výchova k respektu a toleranci věnovali celý uplynulý školní rok a který bude zakončen návštěvou Osvětimi (zájezd pro všechny 9. třídy) v květnu a Amsterdamu (9. D) v červnu tohoto roku.

Naším cílem bylo připomenout, abychom nezapomněli.

Fotografie z projektu naleznete zde

 



Autor jcurda, 21.03.2019 06:58

Rubriky:   Oznámení